Prečo kupovať Compex SP 8.0 od autorizovaného predajcu?

13.09.2023

Množia sa kontakty od vás, potenciálnych klientov, že ste kúpili "pod rukou" COMPEX SSP 8.0,alebo iný produkt za oveľa lepšiu cenu. A potom vám začnú problémy, ktoré odrazu nemáte s kým riešiť. V krátkom článku sa pokúsim napísať, prečo je dobré kupovať u mňa a čo tým získate.

Compex SP 8.0 a ďalšie prístroje od značky COMPEX,  sú prémiové elektrostimulátory, ktoré ponúkajú množstvo funkcií a výhod pre športovcov, telesne postihnutých a vôbec ľudí, ktorí sa chcú starať o svoje zdravie. Pri výbere tohto produktu je dôležité zvoliť si spoľahlivého predajcu, ktorý vám poskytne originálny a nový výrobok s plnou zárukou. Pre Slovensko som to od roku 2011 ja, Peter Haratík so sídlom v Martine.

Tu je niekoľko dôvodov, prečo je dobré kupovať Compex SP 8.0 od autorizovaného predajcu:

  • Získate originálny a nový výrobok. Pri nákupe produktu z bazáru,alebo pod rukou, je vždy riziko, že sa jedná o neoriginálny alebo použitý výrobok. To môže mať za následok problémy s funkčnosťou alebo zárukou.Ďalej, Na internetových bazárových stránkach sa často objavujú falzifikáty elektrostimulatorov Compex SP 8.0. Falzifikáty nemusia mať rovnaké funkcie ani kvalitu, ako originálne produkty.
  • Máte nárok na plnú záruku. Originálne produkty Compex sa dodávajú s 2-ročnou zárukou. Keď si produkt registrujete na stránke COMPEX.com získate ešte rok navyše. K tomu budete potrebovať doklad o kúpe. Ten nedostanete pri kúpe mimo autorizovaného predajcu. Pri nákupe produktu z bazáru je často ťažké zistiť, či je výrobok stále v záruke.
  • Poskytne vám odbornú pomoc. Som tu na to, aby som Vám pred kúpou a po kúpe pomáhal. Za tie rok, už stovky klientov môžu potvrdiť, že som nikoho neodmietol a mal som snahu pomôcť. Som človek, ktorý vám pomôže vybrať si správny produkt a naučiť sa ho používať. Pri nákupe produktu z bazáru je často ťažké získať odbornú pomoc, ak máte nejaké problémy. To bývajú tiež veľmi časté otázky. Nikoho som zatiaľ neodmietol, aj keď prístroj kúpil inde.

Ak si chcete byť istí, že kupujete originálny elektrostimulator Compex SP 8.0 s 2-ročnou zárukou a odbornou pomocou, kúpte ho odo mňa. Compex SP 8.0 cena prístroja, by nemala byť tak jediný faktor, ktorý Vám pomôže rozhodnúť sa kúpiť ho. Kompletné kontaktné údaje nájdete na tomto odkaze